Job 14 van 45


Report this listing

Solliciteren



2nd Line Support Engineer


Functie

Als 2nd Line Support Engineer krijg je de verantwoordelijkheid over de ondersteuning van de eindgebruikers en de first line support teams van de klanten . Jouw takenpakket bestaat uit een aantal gevarieerde activiteiten:

Aanmaken van bug items in de relevante development backlog

• De product- en of projectowner op de hoogte bregen van nieuw gecreëerde incidenten

• Op regelmatig communiceren naar de klant m.b.t. nieuwe functies, updates, en product roadmaps

• Opstellen van klantspecifieke documentatie, handleidingen en richtlijnen

Onderhouden van wiki-pagina’s over klanten

• De releasegoedkeuringen ondersteunen met de productowner en QA teams

• Het marketing- en salesteam assisteren m.b.t. de functionaliteiten van het product

Bedrijfsprofiel:

Vast Contract - Regio Gent

#software #cloudapplication #support #.net #C#

Onze partner is op zoek naar een 2nd Line Support Engineer om hun IT team te versterken. Dit toonaangevend softwarebedrijf is gelegen in de regio Gent en is gespecialiseerd in het ontwikkelen van innovatieve cloud softwareoplossingen. Ben je op zoek naar zo’n uitdaging? Lees dan zeker verder!

Jouw profiel

Als 2nd Line Support Engineer ben je in het bezit van een bachelor opleiding in IT aangevuld met een eerste relevante werkervaring in support engineering of in development. Je hebt een goede basiskennis van .net & C# en je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels . Daarnaast hecht je belang aan het ervaringsgevoel van de eindgebruiker. Tot slot ben je resultaatgericht , nauwkeurig en stressbestendig .
  • Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
  • De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem
  • De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
  • De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers

Aanbod

Als 2nd Line Support Engineer mag je rekenen op uitgebreide trainingen en opleidingen om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Daarnaast kan je genieten van een competitieve verloning met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen . Tot slot kom je terecht in een dynamische omgeving en kan je werken in glijdende uren en krijg je de mogelijkheid tot telewerken .

Voldoet deze functie aan jouw verwachtingen? Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Matthias Kegels op het nummer +32 (0)4 76 35 74 35 of via matthias.kegels@experis.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht