Functie
Als 2nd Line Support Engineer krijg je de verantwoordelijkheid over
de ondersteuning van de eindgebruikers en de first line support teams van de klanten
. Jouw takenpakket bestaat uit een aantal gevarieerde activiteiten:
•
Aanmaken van bug items
in de relevante development backlog
• De product- en of projectowner op de hoogte bregen van nieuw gecreëerde incidenten
• Op regelmatig
communiceren naar de klant
m.b.t. nieuwe functies, updates, en product roadmaps
• Opstellen van klantspecifieke
documentatie, handleidingen en richtlijnen
•
Onderhouden van wiki-pagina’s
over klanten
• De releasegoedkeuringen ondersteunen met de productowner en QA teams
• Het marketing- en salesteam assisteren m.b.t. de functionaliteiten van het product
Bedrijfsprofiel:
Vast Contract - Regio Gent
#software #cloudapplication #support #.net #C#
Onze partner is op zoek naar een 2nd Line Support Engineer om hun IT team te versterken. Dit toonaangevend softwarebedrijf is gelegen in de regio
Gent
en is gespecialiseerd in het ontwikkelen van innovatieve cloud softwareoplossingen. Ben je op zoek naar zo’n uitdaging? Lees dan zeker verder!
Jouw profiel
Als 2nd Line Support Engineer ben je in het bezit van een
bachelor opleiding in IT
aangevuld met een
eerste relevante werkervaring
in support engineering of in development. Je hebt een goede basiskennis van
.net
&
C#
en je bent communicatief vaardig in het
Nederlands
en
Engels
. Daarnaast hecht je belang aan het ervaringsgevoel van de eindgebruiker. Tot slot ben je
resultaatgericht
,
nauwkeurig
en
stressbestendig
.
-
Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
-
De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem
-
De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
-
De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers
Aanbod
Als 2nd Line Support Engineer mag je rekenen op uitgebreide
trainingen
en
opleidingen
om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Daarnaast kan je genieten van een
competitieve verloning
met een
uitgebreid pakket aan extralegale voordelen
. Tot slot kom je terecht in een dynamische omgeving en kan je werken in
glijdende uren
en krijg je de mogelijkheid tot
telewerken
.
Voldoet deze functie aan jouw verwachtingen? Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Matthias Kegels op het nummer +32 (0)4 76 35 74 35 of via matthias.kegels@experis.be.